بنر طرح روز مهندس

بنر روز مهندس
بنر طرح روز مهندس
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است که با فرمت PSD، مد رنگی CYMK و رزولیشن 72 طراحی شده است. این بنر مناسبتی با استفاده از ابزار shape و smart object و با رنگ بندی زرد، سفید و آبی طراحی شده است، همچنین در طراحی این بنر مناسبتی از تصاویر و وکتور های با کیفیت، پترن فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی بنر مناسبتی و مرتبط با بنر روز مهندس استفاده شده است که حس و حال زیبایی به طرح داده است. بنر طرح روز مهندس در اندازه 300 در 100 سانتی متر است که قابل چاپ به صورت بنر، فلکس، استیکر و مش در دستگاه های چاپ لارج فرمت می باشد. لایه بندی ها در بنر طرح روز مهندس به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش یا چاپ کرد.

ویژگی های دانلود بنر طرح روز مهندس :
فایل لایه باز بنر طرح روز مهندس به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگ بندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این فایل، تمامی مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به گونه ای که در اکثر مراکز چاپی بدون هیچ گونه اصلاح در فرمت و یا سایز قابلیت چاپ را دارا می باشد. این طرح لایه باز را می توانید برای سایر مناسبت های مرتبط با بنر مناسبتهای فصل زمستان شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. شما میتوانید این بنر مناسبتی را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز بنر طرح روز مهندس از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


 دانلود بنر روز مهندس، خرید بنر روز مهندس، طرح لایه باز بنر روز مهندس، دانلود بنر مناسبتهای فصل زمستان، خرید بنر مناسبتهای فصل زمستان، طرح لایه باز بنر مناسبتهای فصل زمستان، دانلود بنر مناسبتی، خرید بنر مناسبتی، طرح لایه باز بنر مناسبتی، دانلود بنر لایه باز، خرید بنر لایه باز، طراحی بنر، طراحی بنر لایه باز، بنر psd، دانلود طرح های psd، دانلود طرح بنر لایه باز psd، بنر مناسبتی فتوشاپ، نمونه بنر روز مهندس، نمونه بنر مناسبتهای فصل زمستان، نمونه بنر مناسبتی، دانلود بنر طرح روز مهندس، خرید بنر طرح روز مهندس، نمونه بنر طرح روز مهندس، طرح لایه باز بنر طرح روز مهندس، دانلود طرح بنر مناسبتی، خرید طرح بنر مناسبتی، طرح بنر مناسبتی، دانلود طرح بنر مناسبتهای فصل زمستان، خرید طرح بنر مناسبتهای فصل زمستان، طرح بنر مناسبتهای فصل زمستان، دانلود طرح بنر روز مهندس، خرید طرح بنر روز مهندس، طرح بنر روز مهندس
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :چهارشنبه 20 بهمن 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :72 dpi
ابعاد :300x100 (cm)
حجم :50مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس و وکتور
بازدید :28 بازدید
طراح : امیرشمشیری
امیرشمشیری

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول بنر طرح روز مهندس

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی بنر طرح روز مهندس برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی بنر طرح روز مهندس یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود بنر طرح روز مهندس هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح بنر طرح روز مهندس را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز بنر طرح روز مهندس با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای بنر طرح روز مهندس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار