بنر گالری شال و روسری

بنر گالری شال و روسری
بنر گالری شال و روسری
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است که با فرمت PSD، مد رنگی CYMK و رزولیشن 72 طراحی شده است. این بنر مشاغل با استفاده از ابزار shape و smart object و با رنگ بندی بنفش، طلایی طراحی شده است، همچنین در طراحی این بنر مشاغل از تصاویر و وکتور های با کیفیت، پترن فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی بنر مشاغل و مرتبط با بنر گالری شال و روسری استفاده شده است که به زیبایی طرح افزوده است. بنر گالری شال و روسری در اندازه 120 در 300 سانتی متر است که قابل چاپ به صورت بنر، فلکس، استیکر و مش در دستگاه های چاپ لازج فرمت می باشد. لایه بندی ها در بنر گالری شال و روسری به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش یا چاپ کرد.
فایل لایه باز بنر گالری شال و روسری به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این فایل، تمامی مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به گونه ای که در اکثر مراکز چاپی بدون هیچ گونه اصلاح در فرمت و یا سایز قابلیت چاپ را دارا می باشد. این طرح لایه باز را می توانید برای سایر کسب و کارهای مرتبط با بنر پوشاک و البسه شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. فایل دانلودی شامل شامل عکس، فونت و وکتور می باشد. شما میتوانید این بنر مشاغل را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز بنر گالری شال و روسری از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 



 دانلود بنر گالری شال و روسری، خرید بنر گالری شال و روسری، طرح لایه باز بنر گالری شال و روسری، دانلود بنر پوشاک و البسه، خرید بنر پوشاک و البسه، طرح لایه باز بنر پوشاک و البسه، دانلود بنر مشاغل، خرید بنر مشاغل، طرح لایه باز بنر مشاغل، دانلود بنر لایه باز، خرید بنر لایه باز، طراحی بنر، طراحی بنر لایه باز، بنر psd، دانلود طرح های psd، دانلود طرح بنر لایه باز psd، بنر مشاغل فتوشاپ، نمونه بنر گالری شال و روسری، نمونه بنر پوشاک و البسه، نمونه بنر مشاغل، شال، شال فروشی، روسری، روسری فروشی، گالریی شال، گالری روسری، فروشگاه شال و روسری، بنر فروشگاه شال و روسری
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :سه‌شنبه 20 مهر 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :72 dpi
ابعاد :300x120 (cm)
حجم :16مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس، فونت و وکتور
بازدید :70 بازدید

سوالات متداول بنر گالری شال و روسری

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی بنر گالری شال و روسری برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی بنر گالری شال و روسری یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود بنر گالری شال و روسری هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح بنر گالری شال و روسری را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز بنر گالری شال و روسری با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای بنر گالری شال و روسری می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار