طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی

تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی
طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است که با فرمت PSD، مد رنگی GrayScale و رزولیشن 300 طراحی شده است. این تراکت  با استفاده از ابزار shape و smart object طراحی شده است، همچنین در طراحی این تراکت از تصاویر و وکتور های با کیفیت، پترن فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی تراکت و مرتبط با تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی استفاده شده است که به زیبایی طرح افزوده است. طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی در اندازه 30 در 21 (A4) و بصورت تک رو است که قابل چاپ به صورت تراکت گلاسه A5، تراکت گلاسه A4، تراکت تحریر A5، تراکت تحریر A4 و سایر تراکت ها می باشد. لایه بندی ها در طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش یا چاپ کرد.

چاپ طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی :
شما می توانید از طریق دکمه سفارش چاپ آنلاین که در قسمت مشخصات محصول قابل مشاهده است، سفارش چاپ خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات، طرح لایه باز تراکت ریسو آتلیه عکاسی توسط کارشناسان طرح باما طراحی شده و پیش نمایش طرح در قسمت پروفایل قابل مشاهده است. پس از تایید طرح توسط کاربر، سفارش چاپ و پس از بسته بندی به آدرس پستی درج شده توسط کاربر ارسال خواهد شد.

ویژگی های دانلود طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی :
فایل لایه باز طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگ بندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این فایل، تمامی مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به گونه ای که در اکثر مراکز چاپی بدون هیچ گونه اصلاح در فرمت و یا سایز قابلیت چاپ را دارا می باشداین طرح لایه باز را می توانید برای سایر کسب و کارهای مرتبط با تراکت مجالس و مراسم شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. شما میتوانید این تراکت  را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


 دانلود تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، خرید تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، طرح لایه باز تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، دانلود تراکت مجالس و مراسم، خرید تراکت مجالس و مراسم، طرح لایه باز تراکت مجالس و مراسم، دانلود تراکت ، خرید تراکت ، طرح لایه باز تراکت ، دانلود تراکت لایه باز، خرید تراکت لایه باز، طراحی تراکت رنگی PSD، دانلود طرح های psd، دانلود طرح تراکت رنگی لایه باز psd، تراکت رنگی فتوشاپ، تراکت رنگی مشاغل، دانلود طرح کاملا لایه باز تراکت رنگی، خرید تراکت لایه باز فتوشاپ، خرید طرح تراکت A4 لایه باز، خرید طرح تراکت لایه باز، خرید طرح لایه باز تراکت رنگی نمونه تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، نمونه تراکت مجالس و مراسم، نمونه تراکت ، تراکت ریسو، دانلود تراکت ریسو، تراکت سیاه و سفید، دانلود تراکت سیاه و سفید، دانلود طرح تراکت ، خرید طرح تراکت ، طرح تراکت ، دانلود طرح تراکت مجالس و مراسم، خرید طرح تراکت مجالس و مراسم، طرح تراکت مجالس و مراسم، دانلود طرح تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، خرید طرح تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی، طرح تراکت آتلیه و تجهیزات عکاسی
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :یک‌شنبه 12 دی 1400
مد رنگ : GrayScale
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :A4
حجم :926کیلوبایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس و وکتور
بازدید :50 بازدید
طراح : میثم سلیمی
میثم سلیمی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح تراکت ریسو آتلیه عکاسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار