طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی

تراکت عطاری و گیاهان دارویی
طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما، با فرمت PSD، مد رنگی GrayScale و رزولیشن 300 است. این تراکت  با استفاده از ابزار shape (شیپ) و smart object (اسمارت آبجکت) طراحی شده است، همچنین در طراحی این تراکت از رنگ بندی سیاه و سفید، تصاویر و وکتور های با کیفیت، الگو های فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی تراکت و مرتبط با تراکت عطاری و گیاهان دارویی استفاده شده است که به زیبایی طرح افزوده است. طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی در اندازه 30 در 21 (A4) و بصورت تک رو است که قابلیت چاپ به صورت تراکت تحریر A5، تراکت تحریر A4، تراکت گلاسه A5، تراکت گلاسه A4 و سایر تراکت ها را دارد.

چاپ طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی :
طرح باما، امکان چاپ محصولات را برای کاربران فراهم کرده است برای این منظور از طریق دکمه سفارش چاپ آنلاین که در قسمت مشخصات محصول قرار گرفته است، سفارش چاپ خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات، طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی توسط کارشناسان ما طراحی شده و پیش نمایش طرح در قسمت پروفایل قابل مشاهده خواهد بود. پس از تایید فایل طراحی شده توسط کاربر، سفارش چاپ شده و در بسته بندی به آدرس پستی درج شده توسط کاربر ارسال خواهد شد.

ویژگی های دانلود طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی :
فایل لایه باز طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی به صورتی طراحی شده است که به آسانی می توانید در چیدمان متن و نوشته های طرح، رنگ بندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این طرح، مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به نحوی که در اکثر مراکز چاپی هیچ گونه نیازی به اصلاح در فرمت و یا سایز نمی باشد. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. شما میتوانید این تراکت  را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش این فایل از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و یا نسخه های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


طرح لایه باز تراکت عطاری و گیاهان دارویی، طرح لایه باز سایر تراکت ها، دانلود تراکت ، طرح لایه باز تراکت ، دانلود تراکت لایه باز، خرید تراکت عطاری و گیاهان دارویی، طراحی تراکت رنگی PSD، دانلود طرح های psd، دانلود طرح تراکت رنگی لایه باز psd، تراکت رنگی فتوشاپ، دانلود سایر تراکت ها، تراکت رنگی مشاغل، دانلود طرح کاملا لایه باز تراکت رنگی، دانلود تراکت عطاری و گیاهان دارویی، نمونه تراکت عطاری و گیاهان دارویی، نمونه سایر تراکت ها، نمونه تراکت ، تراکت ریسو، دانلود تراکت ریسو، تراکت سیاه و سفید، دانلود تراکت سیاه و سفید، دانلود طرح تراکت ، نمونه طرح تراکت ، طرح تراکت ، دانلود طرح سایر تراکت ها، نمونه طرح سایر تراکت ها، طرح سایر تراکت ها، دانلود طرح تراکت عطاری و گیاهان دارویی، نمونه طرح تراکت عطاری و گیاهان دارویی، طرح تراکت عطاری و گیاهان دارویی، نمونه تراکت، نمونه تراکت فتوشاپ، نمونه تراکت تبلیغاتی، طراحی تراکت تبلیغاتی، چاپ تراکت، چاپ طرح تراکت، چاپ ارزان، مرکز چاپ، مرکز چاپ ارزان، فلایر، دانلود فلایر، فلایر فتوشاپ، تراکت تبلیغاتی، تراکت سیاه و سفید تبلیغاتی، طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی، نمونه طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :شنبه 27 فروردین 1401
مد رنگ : GrayScale
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :A4
حجم :3مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس و وکتور
بازدید :27 بازدید
طراح : میثم سلیمی
میثم سلیمی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح تراکت ریسو عطاری و گیاهان دارویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار