دانلود فونت فانی

لیبل قیمت
فونت
دانلود فونت فانی
ابزار دیگری از وب سایت طرح با ما است که به صورت  رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. شما می توانید با استفاده از فونت فانی متن و نوشته های خود را جذاب تر کنید.
برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. فایل دانلودی شامل یک وزن می باشد. شما میتوانید با ثبت نام در سایت این فونت را به صورت رایگان دانلود نمایید، سقف دانلود روزانه 3 فایل است با خرید اشتراک، سقف مجاز روزانه 30 فایل می شود.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 

درباره فونت فانی:
فونت فارسی فانی یک فونت فانتزی می باشد. این فونت با سبک و سیاق خاص خود جلوه زیبایی به طراحی ها می بخشد. از این فونت می توان برای عناوین، جلد کتاب، جملات تاکیدی، جملات قصار، شعار های تبلیغاتی، استوری و پست شبکه اجتماعی، طراحی پوستر، طراحی عکس نوشته و... استفاده کرد. طراح این فونت ابولفضل سیل سپور است.

آموزش نصب فونت در ویندوز:
ابتدا فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
اگر از ویندوز 7 به بالا استفاده می کنید کافیست که روی فونت کلیک راست کرده و روی گزینه Install کلیک کنید تا فونت ها نصب شوند (فقط فایل های با فرمت otf یا ttf). همچنین با دوبار کلید روی فونت می توانید بعد از باز شدن فایل Install را بزنید.
در حالت کلی می توانید فونت های مورد نظر را در مسیر C:\WINDOWS\Fonts که مسیر پیش فرض فونت در ویندوز است کپی نمایید.

دانلود فونت فانی، دانلود فونت، دانلود فونت فارسی، دانلود رایگان فونت فارسی، فونت رایگان، فونت فارسی رایگان، فونت های رایگان فارسی، دانلود فونت های رایگان فارسی، فونت، فونت عنوان، فونت جذاب، فونت طراحی سایت، فونت طراحی، ابولفضل سیل سپو، فونت فارسی فانی، دانلود فونت فارسی فانی، دانلود فونت فانتزی، دانلود فونت فارسی فانتزی
قیمت :

رایگان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :پنج‌شنبه 12 اسفند 1400
مد رنگ : CYMK
حجم :1مگابایت
پسوند :ttf
بازدید :39 بازدید

سوالات متداول دانلود فونت فانی

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. یکی از نکاتی که برای طراحی حرفه ای و مشتری پسند باید رعایت شود استفاده از فایل های وکتور و تصاویر استوک مناسب است. از دانلود فونت فانی می توان برای رساندن پیام و زیباتر کردن طرح استفاده کرد. یکی از مشکلاتی که در هنگام دانلود دانلود فونت فانی یا هر نوع محصول وکتور و استوک دیگر به وجود می آید این است که اکثرا فایل های بی کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.
طرح باما با ارائه یک بستر مناسب اقدام به جمع آوری بانک ارزشمندی از تصاویر استوک و فایل وکتور کرده است. دانلود فونت فانی و یا هر فایل دیگر که برای طراحی خود نیاز دارید می توانید به صورت رایگان از طرح باما دانلود کنید. همچنین طرح باما کیفیت دانلود فونت فانی را تضمین می کند و شما با خیال راحت می توانید آن را چاپ کنید و یا در طرح خود مورد استفاده قرار دهید.
دانلود دانلود فونت فانی هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید با ثبت نام و چند کلیک ساده طرح دانلود فونت فانی را براحتی دانلود کنید. ثبت نام در سایت طرح باما و دانلود طرح لایه باز دانلود فونت فانی با بهترین کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. شما می توانید با ثبت نام در طرح باما روزانه 3 فایل رایگان دانلود کنید و یا با خرید اشتراک 30 عدد فایل رایگان دانلود کنید.

    از مزایای دانلود فونت فانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • کاملا لایه باز
  • رنگ بندی مناسب
  • قابلیت استفاده در کسب و کارهای مختلف