طرح ماگ روز مادر

ماگ روز مادر
ماگ روز مادر
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است. ماگ روز مادر در محیط فتوشاپ طراحی شده است. لایه بندی ها در ماگ روز مادر به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش کرد
فایل لایه باز ماگ روز مادر به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این فایل، تمامی مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است. این طرح لایه باز را می توانید برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. فایل دانلودی شامل شامل عکس، فونت، وکتور می باشد. شما میتوانید این ماگ روز مادر را با قیمت استثنایی 40,0000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز ماگ روز مادر از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


 دانلود ماگ روز مادر، خرید ماگ روز مادر، طرح لایه باز ماگ روز مادر، هدیه روزمادر، هدیه روز مادر، لیوان روز مادر، دانلود لیوان روز مادر، خرید لیوان روز مادر، طرح لایه باز لیوان روز مادر، لیوان روزمادر، دانلود لیوان روزمادر، خرید لیوان روزمادر، طرح لایه باز لیوان روزمادر، طراحی ماگ روزمادر، طرح ماگ سرامیکی روز مادر، طزح لیوان روزمادر، طرح لیوان روز مادر، ماگ روز مادر، ماگ روزمادر، ماگ، ماگ لایه باز، طرح لایه باز ماگ، دانلود ماگ، دانلود طرح ماگ، طراحی ماگ، لیوان، طرح لیوان، طرح لایه باز لیوان، لیوان لایه باز، ماگ مادر و فرزندی، ماگ مادروفرزند
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین4 از 5 امتیاز براساس (2) رای

انتشار :پنج‌شنبه 04 شهریور 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :20x9 (cm)
حجم :1مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس، فونت، وکتور
بازدید :51 بازدید

سوالات متداول طرح ماگ روز مادر

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح ماگ روز مادر برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح ماگ روز مادر یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح ماگ روز مادر هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح ماگ روز مادر را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح ماگ روز مادر با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح ماگ روز مادر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار