طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات

مهر ابزارآلات
طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است که با فرمت های ایلاستریتور eps و فتوشاپ psd، مد رنگی CMYK، رزولیشن 300 و سایز 20 در 20 سانتی متر طراحی شده است. لایه بندی ها در طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش کرد یا چاپ کرد. در طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات از ترکیب وکتورهای زیبا و نقوش تزئینی استفاده شده که به زیبایی طرح افزوده است. طرح مهرسازی می توان در زمینه ساخت مهرهای ژلاتینی و مهرهای لیزری و چاپ سیلک و کلیشه سازی استفاده کرد.

ویژگی های دانلود طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات :
 طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات با استفاده از ابزار shape و smart object طراحی شده است که قابلیت بزرگ شدن بدون افت کیفیت را دارد. این طرح لایه باز را می توانید برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. شما میتوانید این طرح مهرسازی را با قیمت استثنایی 40,0000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات میتوانید از نرم افزار های ادوبی فتوشاپ CS5 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


دانلود مهر، خرید مهر ابزارآلات، فایل لایه باز مهر ابزارآلات، طرح مهر ابزارآلات، فایل مهر ابزارآلات، نمونه مهر ابزارآلات، طرح لایه باز مهر ابزارآلات، دانلود رایگان مهر ابزارآلات، دانلود مهرسازی، خرید مهرسازی، فایل لایه باز مهرسازی، دانلود طرح لایه باز مهرسازی، طراحی مهرسازی، طرح مهرسازی، خرید فایل مهرسازی، خرید طرح لایه باز مهرسازی، دانلود طرح مهرسازی، دانلود سربرگ مهرسازی، طرح مهرسازی، دانلود طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، دانلود مهر، خرید مهر، فایل لایه باز مهر خدمات صنعتی، طرح مهر خدمات صنعتی، فایل مهر خدمات صنعتی، نمونه مهر خدمات صنعتی، طرح لایه باز مهر خدمات صنعتی، دانلود رایگان مهر خدمات صنعتی، خرید طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، فایل طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، نمونه طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، لایه باز طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، طرح مهر، مهرسازی، نمونه طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، فایل لایه باز طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، طراحی طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، نمونه مهرسازی، ست طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات، دانلود مهر، خرید مهر، فایل لایه باز مهر، طرح مهر، فایل مهر، نمونه مهر، طرح لایه باز مهر، دانلود رایگان مهر، دانلود طرح مهر، خرید طرح مهر، طرح مهر، دانلود طرح مهر خدمات صنعتی، خرید طرح مهر خدمات صنعتی، طرح مهر خدمات صنعتی، دانلود طرح مهر ابزارآلات، خرید طرح مهر ابزارآلات، طرح مهر ابزارآلات
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :یک‌شنبه 12 دی 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :20x20 (cm)
حجم :1مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :وکتورهای زیبا و نقوش تزئینی
بازدید :79 بازدید
طراح : میثم سلیمی
میثم سلیمی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح مهر ژلاتینی ابزارآلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار