پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ

لیبل قیمت
پلاگین
پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ
مجموعه ابزار طراحی لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است.  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ با فرمت JSX برای استفاده در محیط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. شما می توانید با استفاده از  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ طراحی های خود را جذاب تر کنید.
برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. فایل دانلودی شامل بیش از 24 افکت مختلف می باشد. شما میتوانید با ثبت نام در سایت این پلاگین را با قیمت استثنایی رایگان خرید کنید، سقف دانلود روزانه 3 فایل است با خرید اشتراک، سقف مجاز روزانه 30 فایل می شود.
نصب پلاگین Redfield Plugins Bundle این امکان را به شما میدهد که به تصاویر خود افکت های ویژه و جذاب از جمله تبدیل کردن عکس به نقاشی، پرتره، کارتون و... بدهید. همچنین با این پلاگین می توانید مرز رنگ ها را شدت بخشید که تا وضوح عکس را زیاد کنید این پلاگین محصول از 2007 تا 2013 است که یک جا همه آن فیلتر ها جمع آوری شده است.

مراحل نصب و استفاده از پلاگین Redfield Plugins Bundle:

  1.  فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.
  2.  در صورتی که آنتی ویروس دارید آن را غیرفعال کنید.
  3.  اگر ویندوز شما 32 بیت است پوشه x86  و اگر 64 بیت باشد باید پوشه x64 را انتخاب کنید.
  4.  فایل Redfield را کپی و در مسیر پوشه پلاگین فتوشاپ در درایو C بریزید مانند : C:\ Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CC\Plug-ins
  5.  توجه داشته باشید که هنگام نصب فتوشاپ را ببندید. بعد از اتمام نصب فتوشاپ را باز کنید و به قسمت فیلترها بروید مشاهده می کنید که پلاگین افزوده شده است.

قابلیت های پلاگین Redfield Plugins Bundle:

  1. شامل بیش از 24 فیلتر مختلف
  2. تنظیم شدت فیلتر
  3. دارای محیط ساده و آسان
  4. بدون نیاز به کرک
  5. جابجا کردن تکسچر های فیلتر
  6. اجرای فیلتر تنها با یک کلیک و ...

افکت های موجود در پلاگین Redfield Plugins Bundle:

ATX 1.25
– Fractalius 1.85
– iEmboss 1.50
– Perfectum 2.01
– SketchMaster 3.35
– Umatrix 1.85
– Face Control 2.0
– Face Control 1.25
– Redfield ++ 1.1
– Seamless Workshop 1.20
– Ripples Magic 1.40
– Water Ripples 1.40
– Expressionist 1.20
– Texturation 3D 1.50
– Craquelure 3D 1.70
– Jama 3D v.1.8
– Jama2000 1.80
– Lattice XP 1.80
– Plasteroid 1.43
– Emblazer 1.70
– FineTouch 3.25
– Sharpinion 1.70
– Sharpinion HD 2.0


برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 

دانلود پلاگین، دانلود ابزار طراحی، دانلود  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ، دانلود فایل پلاگین، دانلود فایل ابزار طراحی، دانلود فایل  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ، دانلود مجموعه پلاگین، دانلود مجموعه ابزار طراحی، دانلود مجموعه  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ، دانلود فایل های پلاگین، دانلود فایل های ابزار طراحی، دانلود فایل های  پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ
قیمت :

رایگان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :شنبه 27 شهریور 1400
مد رنگ : CYMK
حجم :21مگابایت
پسوند :jsx
بازدید :19 بازدید

سوالات متداول پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. یکی از نکاتی که برای طراحی حرفه ای و مشتری پسند باید رعایت شود استفاده از فایل های وکتور و تصاویر استوک مناسب است. از پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ می توان برای رساندن پیام و زیباتر کردن طرح استفاده کرد. یکی از مشکلاتی که در هنگام دانلود پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ یا هر نوع محصول وکتور و استوک دیگر به وجود می آید این است که اکثرا فایل های بی کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.
طرح باما با ارائه یک بستر مناسب اقدام به جمع آوری بانک ارزشمندی از تصاویر استوک و فایل وکتور کرده است. پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ و یا هر فایل دیگر که برای طراحی خود نیاز دارید می توانید به صورت رایگان از طرح باما دانلود کنید. همچنین طرح باما کیفیت پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ را تضمین می کند و شما با خیال راحت می توانید آن را چاپ کنید و یا در طرح خود مورد استفاده قرار دهید.
دانلود پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید با ثبت نام و چند کلیک ساده طرح پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ را براحتی دانلود کنید. ثبت نام در سایت طرح باما و دانلود طرح لایه باز پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ با بهترین کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. شما می توانید با ثبت نام در طرح باما روزانه 3 فایل رایگان دانلود کنید و یا با خرید اشتراک 30 عدد فایل رایگان دانلود کنید.

    از مزایای پلاگین ایجاد افکت های متفاوت در فتوشاپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • کاملا لایه باز
  • رنگ بندی مناسب
  • قابلیت استفاده در کسب و کارهای مختلف