طرح کارت ویزیت سالن زیبایی

کارت ویزیت آرایشگاه بانوان

طرح کارت ویزیت سالن زیبایی

طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است که در محیط فتوشاپ و با فرمت PSD، مد رنگی CYMK و رزولیشن 300 طراحی شده است. این کارت ویزیت با استفاده از ابزار شیپ و اسمارت آبجکت و با رنگ بندی قرمز، سفید طراحی شده است، همچنین در طراحی این کارت ویزیت از تصاویر و وکتور های با کیفیت، الگو های فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی کارت ویزیت و مرتبط با کارت ویزیت آرایشگاه بانوان استفاده شده است که به زیبایی کار افزوده است. طرح کارت ویزیت سالن زیبایی در اندازه 9 در 6 سانتی متر و بصورت دو رو (پشت و رو) است که قابل چاپ به صورت کارت ویزیت لمینت براق، کارت ویزیت لمینت برجسته، کارت ویزیت لمینت مات، کارت ویزیت لمینت مخملی، کارت ویزیت سلفون مات، کارت ویزیت سلفون مخملی، کارت ویزیت پی وی سی و انواع کارت ویزیت طلاکوب می باشد.

چاپ طرح کارت ویزیت سالن زیبایی :
طرح باما، امکان چاپ محصولات را برای کاربران فراهم کرده است برای این منظور از طریق دکمه سفارش چاپ آنلاین که در قسمت مشخصات محصول قرار گرفته است، سفارش چاپ خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش و درج اطلاعات، طرح کارت ویزیت سالن زیبایی توسط کارشناسان ما طراحی شده و پیش نمایش طرح در قسمت پروفایل قابل مشاهده خواهد بود. پس از تایید فایل طراحی شده توسط کاربر، سفارش چاپ شده و در بسته بندی به آدرس پستی درج شده توسط کاربر ارسال خواهد شد.

ویژگی های دانلود طرح کارت ویزیت سالن زیبایی :
طرح طرح کارت ویزیت سالن زیبایی به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگ بندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در طراحی این فایل، تمامی مولفه های چاپ مانند رنگ مناسب، حاشیه اطمینان و فضای کافی برای متن و نوشته رعایت شده است به گونه ای که در اکثر مراکز چاپی بدون هیچ گونه اصلاح در فرمت و یا سایز قابلیت چاپ را دارا می باشد. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. شما میتوانید این کارت ویزیت را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح کارت ویزیت سالن زیبایی از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و یا نسخه های بالاتر های بالاتر استفاده نمایید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


 دانلود کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، دانلود کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، دانلود کارت ویزیت، طرح لایه باز کارت ویزیت، دانلود کارت ویزیت لایه باز، خرید کارت ویزیت لایه باز، طراحی کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت لایه باز، کارت ویزیت psd، دانلود طرح های psd، دانلود طرح کارت ویزیت لایه باز psd، کارت ویزیت فتوشاپ، نمونه کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، نمونه کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، نمونه کارت ویزیت، فایل طراحی شده کارت ویزیت، دانلود طرح کارت ویزیت، خرید طرح کارت ویزیت، طرح کارت ویزیت، دانلود طرح کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، طرح کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، دانلود طرح کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، طرح کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، چاپ کارت ویزیت، چاپ ارزان کارت ویزیت، چاپ طرح کارت ویزیت سالن زیبایی ، چاپ ارزان طرح کارت ویزیت سالن زیبایی ، چاپ کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، چاپ ارزان کارت ویزیت آرایشگاه بانوان، چاپ کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، چاپ ارزان کارت ویزیت آرایشی و بهداشتی، نمونه کارت ویزیت سالن زیبایی، کارت ویزیت سالن زیبایی، نمونه ویزیت سالن زیبایی، ویزیت سالن زیبایی، کارت ویزیت، سالن زیبایی
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :پنج‌شنبه 21 بهمن 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :9x6 (cm)
حجم :6مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس و وکتور
بازدید :30 بازدید
طراح : صدیقه خان رمکی
صدیقه خان رمکی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول طرح کارت ویزیت سالن زیبایی

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح کارت ویزیت سالن زیبایی برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح کارت ویزیت سالن زیبایی یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح کارت ویزیت سالن زیبایی هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح کارت ویزیت سالن زیبایی را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح کارت ویزیت سالن زیبایی با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح کارت ویزیت سالن زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار