کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر

کارت ویزیت آموزشگاه زبان
کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر
طرح لایه باز دیگری از وب سایت طرح با ما است. کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر در محیط فتوشاپ طراحی شده است. کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر دو رو است و می توان دو رو یا تکرو چاپ نمود. لایه بندی ها در کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر به صورت حرفه ای انجام شده است و به راحتی میتوان فایل را ویرایش کرد یا چاپ نمود.
فایل لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر به صورتی طراحی شده است که به راحتی می توانید در چیدمان، متن و نوشته های طرح، رنگبندی قالب و پس زمینه تغییرات دلخواه را اعمال کنید. این طرح لایه باز را می توانید برای سایر کسب و کارها شخصی سازی و استفاده کنید. برای اکسترکت کردن فایل زیپ از آخرین ورژن نرم افزار winrar استفاده کنید. فایل دانلودی شامل شامل عکس، فونت و وکتور می باشد. شما میتوانید این کارت ویزیت را با قیمت استثنایی 40,000 تومان خرید کنید.
 برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. 


دانلود کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر، خرید کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر، طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر، دانلود کارت ویزیت آموزشگاه زبان، خرید کارت ویزیت آموزشگاه زبان، طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان، دانلود کارت ویزیت آموزشگاه ها، خرید کارت ویزیت آموزشگاه ها، طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه ها، دانلود کارت ویزیت، خرید کارت ویزیت، طرح لایه باز کارت ویزیت، دانلود کارت ویزیت لایه باز، خرید کارت ویزیت لایه باز، طراحی کارت ویزیت، طراحی کارت ویزیت لایه باز، کارت ویزیت psd، دانلود طرح های psd، دانلود طرح کارت ویزیت لایه باز psd، کارت ویزیت فتوشاپ، نمونه کارت ویزیت آموزشگاه زبان، نمونه کارت ویزیت آموزشگاه ها، نمونه کارت ویزیت، کارت ویزیت آموزشگاه زبان خارجی، آموزشگاه زبان های خارجی، نمونه کارت ویزیت زبان خارجی، نمونه ویزیت زبان خارجی
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :شنبه 05 تیر 1400
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :9x6 (cm)
حجم :9مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :شامل عکس، فونت و وکتور
بازدید :52 بازدید
طراح : صدیقه خان رمکی
صدیقه خان رمکی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای کارت ویزیت آموزشگاه زبان سفیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار