طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت

کارت ویزیت فروشگاه ساعت

طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت

با فرمت PSD، مد رنگی CYMK، رزولیشن 300 و در اندازه 6 در 9 سانتی متر و بصورت دو رو (پشت و رو) استدر طراحی این کارت ویزیت از تصاویر و وکتور های با کیفیت، الگو های فتوشاپ، گرادینت و طیف رنگی و افکت های جذاب مناسب جهت طراحی کارت ویزیت استفاده شده است که به زیبایی کار افزوده است.

ویژگی های دانلود طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت :
برای بازکردن کردن فایل فشرده شده (rar.) از آخرین نسخه نرم افزار winrar استفاده کنید. همچنین فونت های به کار رفته شده در طرح را از اینجا می توانید دانلود کنید. شما میتوانید با خرید اشتراک، این فایل و هزاران فایل دیگر طرح باما را به صورت رایگان دانلود نمایید.
برای ویرایش فایل لایه باز طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت از نرم افزار ادوبی فتوشاپ CS5 و یا نسخه های بالاتر های بالاتر استفاده نمایید.
طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت، کارت ویزیت، کارت ویزیت کادویی و زیور آلات، کارت ویزیت فروشگاه ساعت، دانلود طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت، دانلود کارت ویزیت، دانلود کارت ویزیت کادویی و زیور آلات، دانلود کارت ویزیت فروشگاه ساعت، طراحی کارت ویزیت فروشگاه ساعت، طراحی کارت ویزیت کادویی و زیور آلات، طراحی طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت، طراحی کارت ویزیت، طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت لایه باز، کارت ویزیت لایه باز، کارت ویزیت کادویی و زیور آلات لایه باز، کارت ویزیت فروشگاه ساعت لایه باز
قیمت :

50,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :سه‌شنبه 07 فروردین 1403
مد رنگ : CYMK
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :9x6 (cm)
حجم :4مگابایت
پسوند :psd
ویژگی ها :لایه باز و قابل ویرایش
بازدید :5 بازدید
طراح : میثم سلیمی
میثم سلیمی

قوانین سایت

مشاهده طرح ها

سوالات متداول طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار