عکس نخود در بشقاب

تصاویر حبوبات و غلات
عکس نخود در بشقاب
 با فرمت png، رزولوشن بالا، وضوح و کیفیت عالی در اختیار شما قرار گرفته است تا برای طراحی بنر، طراحی کارت ویزیت، طراحی تراکت تبلیغاتی و سایر کارهای گرافیکی، چاپ، پس زمینه سیستم های بزرگ، کاغذ دیواری، پوستر و ... از آن استفاده کنید. 
برای هر بیزینسی اگر دنبال محصول گرافیکی هستید طرحشو از طرح با ما بخواهید. شما میتوانید با ثبت نام در سایت این تصاویر استوک را با قیمت استثنایی رایگان تومان دانلود کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد تصاویر استوک اینجا را کلیک کنید.

 تصاویر حبوبات و غلات، تصاویر غذا و رستوران، دانلود تصاویر استوک، تصاویر استوک، دانلود عکس رایگان، عکس نخود در بشقاب، دانلود عکس، دانلود عکس برای پس زمینه، عکس باکیفیت برای طراحی،  دانلود عکس نخود در بشقاب، عکس برای طراحی، دانلود عکس برای طراحی، دانلود رایگان عکس با کیفیت، دانلود رایگان عکس با کیفیت برای طراحی، دانلود تصویر استوک، تصویر استوک، تصاویر استوک،  دانلود تصاویر حبوبات و غلات، دانلود تصاویر غذا و رستوران،  عکس، طراحی، طرح لایه باز، طرح فتوشاپ، عکس با کیفیت بالا، عکس png، دانلود png، عکس بدون پس زمینه، عکس دوربری شده، دانلود عکس دوربری شده، دانلود عکس بدون بکگراند
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :سه‌شنبه 16 اسفند 1401
مد رنگ : RGB
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :1146x1200 (cm)
حجم :1مگابایت
پسوند :png
ویژگی ها :تصویر با کیفیت عالی
بازدید :18 بازدید

سوالات متداول عکس نخود در بشقاب

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی عکس نخود در بشقاب برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی عکس نخود در بشقاب یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود عکس نخود در بشقاب هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح عکس نخود در بشقاب را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز عکس نخود در بشقاب با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای عکس نخود در بشقاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار