مجموعه وکتور لاستیک و تایر

لیبل قیمت
وکتور لاستیک و تایر
مجموعه وکتور لاستیک و تایر
با فرمت eps در محیط نرم افزار ادوبی ایلاستریتور طراحی شده است.  از مجموعه وکتور لاستیک و تایر می توانید در طراحی انواع بنر ها تبلیغاتی، طراحی سوشیال مدیا، طراحی کارت ویزیت، طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور و... استفاده کرده و طرح های زیبایی ایجاد کنید. این فایل لایه باز به علت برداری بودن قابلیت این را دارد که در هر سایز و ابعادی بزرگ یا کوچک شود و بدون ذره ای افت کیفیت، چاپ شود. برای باز کردن فایل فشرده از آخرین نسخه نرم افزار winrar استفاده کنید.شما میتوانید این وکتور را با قیمت استثنایی رایگان دانلود کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل و هزاران فایل دیگر را به صورت رایگان دانلود نمایید.

وکتور چیست:
وکتور از رایج ترین فرمت های تصویر برداری محسوب می شود. در وکتور تصویر در قالب مجموعه ای از مشخصات هندسی مانند نقاط، منحنی ها، دایره ها، خطوط و چندضلعی ها ذخیره می شود. تصاویر در فایل وکتور از منحنی ها و خطوطی به نام بردار تشکیل شده اند که در آن اطلاعات راجع به رنگ و سایز به صورت ریاضی تعریف می شوند. از مزیت های برداری بودن فایل وکتور این است که شما می توانید این فایل را به هر اندازه ای که خواستید بزرگ و کوچک کنید بدون اینکه کیفیت از دست برود. اکثر وکتور ها قابل ویرایش در نرم افزار های ادوبی ایلاستریتور و کورل دراو هستند.

توجه: برای ویرایش مجموعه وکتور لاستیک و تایر حتما باید از نرم افزار ادوبی ایلاستریتور استفاده کنید.

دانلود مجموعه وکتور لاستیک و تایر، دانلود رایگان وکتور لاستیک و تایر، دانلود رایگان وکتور ابزار و تجهیزات صنعتی، طرح لایه باز وکتور ابزار و تجهیزات صنعتی، دانلود فایل لایه باز، دانلود رایگان مجموعه وکتور لاستیک و تایر، خرید فایل لایه باز، طرح لایه باز مجموعه وکتور لاستیک و تایر، طراحی لایه باز، طراحی فایل لایه باز، دانلود رایگان وکتور، فایل psd، طرح لایه باز وکتور لاستیک و تایر، دانلود طرح های psd، دانلود فایل لایه باز psd، دانلود وکتور لاستیک و تایر، دانلود وکتور با کیفیت، دانلود رایگان وکتور برای طراحی، طرح لایه باز وکتور، دانلود وکتور ایلاستریتور، فایل لایه باز ایلاستریتور، دانلود وکتور، دانلود فایل وکتور برای طراحی، دانلود فایل لایه باز ایلاستریتور، ایلاستریتور، دانلود وکتور ابزار و تجهیزات صنعتی، کورل دراو، دانلود طرح وکتور رایگان، وکتور مناسب برای طراحی
قیمت :

رایگان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :یک‌شنبه 08 آبان 1401
مد رنگ : RGB
حجم :370کیلوبایت
پسوند :eps
بازدید :44 بازدید

سوالات متداول مجموعه وکتور لاستیک و تایر

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. یکی از نکاتی که برای طراحی حرفه ای و مشتری پسند باید رعایت شود استفاده از فایل های وکتور و تصاویر استوک مناسب است. از مجموعه وکتور لاستیک و تایر می توان برای رساندن پیام و زیباتر کردن طرح استفاده کرد. یکی از مشکلاتی که در هنگام دانلود مجموعه وکتور لاستیک و تایر یا هر نوع محصول وکتور و استوک دیگر به وجود می آید این است که اکثرا فایل های بی کیفیت در اختیار کاربران قرار گرفته است.
طرح باما با ارائه یک بستر مناسب اقدام به جمع آوری بانک ارزشمندی از تصاویر استوک و فایل وکتور کرده است. مجموعه وکتور لاستیک و تایر و یا هر فایل دیگر که برای طراحی خود نیاز دارید می توانید به صورت رایگان از طرح باما دانلود کنید. همچنین طرح باما کیفیت مجموعه وکتور لاستیک و تایر را تضمین می کند و شما با خیال راحت می توانید آن را چاپ کنید و یا در طرح خود مورد استفاده قرار دهید.
دانلود مجموعه وکتور لاستیک و تایر هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید با ثبت نام و چند کلیک ساده طرح مجموعه وکتور لاستیک و تایر را براحتی دانلود کنید. ثبت نام در سایت طرح باما و دانلود طرح لایه باز مجموعه وکتور لاستیک و تایر با بهترین کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. شما می توانید با ثبت نام در طرح باما روزانه 3 فایل رایگان دانلود کنید و یا با خرید اشتراک 30 عدد فایل رایگان دانلود کنید.

    از مزایای مجموعه وکتور لاستیک و تایر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • کاملا لایه باز
  • رنگ بندی مناسب
  • قابلیت استفاده در کسب و کارهای مختلف