وکتور قالب کارت ویزیت رنگی

وکتور کاربردی
وکتور قالب کارت ویزیت رنگی
با فرمت psd در محیط نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. از وکتور قالب کارت ویزیت رنگی می توانید در طراحی های خود استفاده کرده و طرح های زیبایی ایجاد کنید. این فایل لایه باز به علت برداری بودن قابلیت این را دارد که در هر سایز و ابعادی بزرگ یا کوچک شود و بدون ذره ای افت کیفیت، چاپ شود. برای باز کردن فایل فشرده از آخرین نسخه نرم افزار winrar استفاده کنید.شما میتوانید این وکتور را با قیمت استثنایی 20000 تومان دانلود کنید، و یا با خرید اشتراک، این فایل و هزاران فایل دیگر را به صورت رایگان دانلود نمایید.

دانلود وکتور قالب کارت ویزیت رنگی، دانلود وکتور کاربردی، دانلود سایر وکتورها، دانلود وکتور، فایل psd، دانلود طرح های psd، دانلود سایر وکتورها با کیفیت، دانلود وکتور برای طراحی، دانلود وکتور ایلاستریتور، فایل لایه باز ایلاستریتور، دانلود فایل وکتور برای طراحی، دانلود فایل لایه باز ایلاستریتور، ایلاستریتور، کورل دراو، وکتور مناسب برای طراحی، وکتور قالب کارت ویزیت رنگی،  دانلود وکتور کاربردی با کیفیت،  دانلود وکتور با کیفیت، طرح وکتور قالب کارت ویزیت رنگی، طرح وکتور، طرح سایر وکتورها، طرح وکتور کاربردی
قیمت :

40,000 تومان

  • میانگین امتیاز

میانگین5 از 5 امتیاز براساس (1) رای

انتشار :دوشنبه 07 فروردین 1402
مد رنگ : RGB
رزولیشن :300 dpi
ابعاد :1x1 (cm)
حجم :897کیلوبایت
پسوند :psd
ویژگی ها :قابل ویرایش در فتوشاپ
بازدید :1 بازدید

سوالات متداول وکتور قالب کارت ویزیت رنگی

در دنیای امروزه و با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، راه های ارتباطی و روش های بازاریابی نیاز به طراحی محصولات گرافیکی بیش از گذشته مشهود است. بنابراین طراحی وکتور قالب کارت ویزیت رنگی برای مشاغل مربوطه یکی از بهترین راه های تبلیغات در این زمینه است. یکی از مشکلاتی که در هنگام طراحی وکتور قالب کارت ویزیت رنگی یا هر نوع محصول گرافیکی دیگر به وجود می آید این است که افراد حرفه ای و متخصص این کار را به عهده نمی گیرند و یا بعضا در خواست مبالغ نجومی برای انجام کار هستند.
طرح باما متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی اقدام به ساخت فروشگاهی کرده است که کاربران حوزه گرافیک را بی نیاز از افراد غیر متخصص و سودجو کند تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، دانلود و خرید سریع محصول و پشتیبانی از مزایای این فروشگاه است همچنین امکان درخواست طراحی اختصاصی در این فروشگاه فراهم است.
دانلود وکتور قالب کارت ویزیت رنگی هیچ وقت به این آسانی نبوده است. شما در طرح باما می توانید تنها با چند کلیک ساده طرح وکتور قالب کارت ویزیت رنگی را براحتی دانلود کنید. خرید طرح لایه باز وکتور قالب کارت ویزیت رنگی با بهترین قیمت و کیفیت بیشتر از 1 دقیقه زمان نمی برد. همچنین شما می توانید در طرح با ما با خیالی راحت با توجه به نماد اعتماد الکترونیک خریدی امن انجام دهید.

    از مزایای وکتور قالب کارت ویزیت رنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • آماده چاپ
  • سایز استاندارد طراحی
  • کیفیت مناسب وکتور یا استوک به کار رفته
  • استفاده از فونت های جذاب
  • استفاده از ترکیب رنگی استاندارد هر کسب و کار